Jobb från marken:)

Tog Alco direkt på morgonen, gjorde sedan klart stallet o tog därefter Armani. Kände att jag behövde hinna med båda två innan jobb idag då jag åker till Trollhättan på torsdag igen(:

Alco tömkördes, vilket han som vanligt uppskattade:) Han känns så glad i tömmarna på ngt sätt, pigg o glad o arbetsvillig(:

Armani linade jag åter igen i pessoa systemet. Idag lyssnade han bättre än någonsin, har aldrig varit så lyhörd förr.. Fick honom tom o göra halt ute i spåret var gång vi skulle byta varv; så att jag kunde komma ut till honom och inte han in till mig.
Han är ju ganska lat annars o gör gärna allt han kan så bekvämt som möjligt för sig. Men idag ansträngde han sig tom o arbetade på duktigt(:

Snart dags o knäppa lite nya pict på dom känner jag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0