Myys:)

Jobbat lång dag idag; o lagom tills man skulle sluta kom solen fram:D Visst blir man helt glad då?;D

Tränade med Alco i paddocken; han är så seeeeg... Rider utan pinnen för tillfället så kan inte peta på honom utan jag rider för glatta livet med sätet. Ändå går han stundtals i undertempo.
Mamma filmade ett par minuter så jag har suttit o studerat hur han rör sig.. Lite mer fart på kusen så ser han riktigt trevlig ut:D
Förutom det här låga tempot emellanåt då så var han som en dröm; igen:)
Körde mest övergångar, ryggningar o fram o bakdelsvändningar(: Viktor tyckte vi skulle träna på förvändgalopp med idag (snackade på msn innan) gick väl sådär:S
Vi har kört så mkt galoppombyten nu att han byter om heeela tiden även om man rider överdrivet för t.ex hö. galopp i vänstervarvet.. Känns sådär kul när förvänd galopp är en del i LA programmet..;S
Hårdträning o finslipning en vecka till!:D:D

Mötte upp Kajsa ute på betet lite senare o gick en liten runda med våra pojkar. Armani stod o tittade när jag kom körandes med bilen o såg väldigt nöjd ut när jag kom fram till honom. ÄNTLIGEN kommer här någon jag får bita på tänkte han (jaa, jag är säker) :P haha...
Vad glada dom kommer bli i morgon när resten av gänget anländer. Syns långa vägar på Alco att han saknar sin terrorist bror. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0