Road Trip:)

Jag, Emelie o Kajsa satte oss i min lilla bil igår kväll o körde uppåt till Norra Skåne.. Vår slutdestionation låg ca 2,5 mil norr om Kristianstad.:)
Viktor bor där "nere" (nere för honom) för tillfälligt o jobbar o rider till + in hästar. Tanken var ju att Armani skulle med upp så att han kunde debutera honom idag, men med risken för att förvärra hela hans tillfälliga beteende valde jag att åka upp hästlös^^

Blev en sen kväll... Kom i säng närmare 01 och klockan ringde 06 i morse.. huah! Sängen tidigt idag vill jag då lova:D
Jenny, en vän till honom är oxå nere ett par månader och anlände som vi; igår. Hon skulle tävla Corallen (Viktors egna häst) medans Viktor ersatt Armani med Pandora som ägs av en Camilla..
Jenny vann LC klassen o Viktor kom tvåa.. I LB.n placerade sig Viktor femma och Jenny hamnade på nionde plats. Skit duktiga båda två:D
Filmade med Viktors kamera, så såfort han slängt upp de på youtube ska jag länka så ni kan få se deras ritter.

Pratade o planerade o bestämde att den 5 Juni ska Alco startas:D 1 timme från där Viktor håller till så vi kommer hamna ända uppe i Blekinge:) Men det är de värt för nu är det LA debut som gäller!:)
Långa banan. Lb.2 samt La.4 (:
Även om Viktor kommer sitta i sadeln på tävlingsdagen är det jag som ska hårdträna och finslipa här hemma. SÅÅÅÅ motiverad att det finns inte!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0