Tandläkaren

Oppsi! Gått ett tag sedan jag bloggade nu.
Inte hänt spec mkt egentligen; åkte till Trollhättan i torsdags em o kom hem vid middagstid igår (måndag) o skulle direkt iväg o jobba *pustar* Så som ni förstår går det undan i svängarna(:

Idag åkte jag med Armani till ATG-kliniken.
Han var jätte duktig både innan han blev drogad o efter;P
Jätte fina tänder fram; inga vargtänder etc.. MEN.. Ett jätte MEN.. Som troligen är förklaringen (även om hon inte till 100% kunde garantera att det berodde på detta) så har han fått bettslitage:S
Bytte upp honom till 13,5 bett när jag fick honom. Men efter att jämför osv bytte jag ner honom igen till 12,5 i vintras..
Enbart ridit på tjockt 2-delat äggbett.
Guess what.. 12,5 är för STORT för honom o har liksom vikt sig i munnen o petat innåt o på så sätt slipat ner tänderna.  För invecklat för att förklara men men:S
Hon mätte ut vad han ska ha för strl.. 10,5!! Visst låter de som shettis size?:S
Skulle rida honom på stång med fasta ringar så att han lär sig var i munnen han ska ha bettet fick jag order om.. Men 10,5... Jisses:S


Skulle höra av mig om 2 veckor igen o säga hur de gick o sedan återbesök om 6 månader




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0