Ännu mer klippning:D

Hah, känns som om de senaste inläggen handlat om klippning av hästar;)
Alco är som sagt klar.. Eller nästan; råkade få syn på en tuss jag missat uppe på nacken; men de får va tills jag ska iväg med honom på något äventyr faktiskt;D
Armani gjorde jag klar i morse innan jag tömkörde. Han är så fruktansvärt snäll att jag kan knäppa fast honom i stallgången o ensam klippa honom; kunde tom stå på knä när jag klippte under magen för att kunna se ordentligt(:
Bilden på honom som kommer upp idag är från igår så han är inte klippt så längre utan snett från maken ner mot virveln precis som Alco(: Ska försöka komma ihåg o ta nya kort i morgon på samtliga pållar.
Han var super snygg när jag tömkörde med; och en sån samlad o stadig galopp har jag nog aldrig fått till på honom som idag; hade önskat liite mer power men han var fiin ändå som sagt<3

Lilla söta Match klippte jag lite på halsen; han backade undan några ggr i början så det var bara o stänga av maskinen o gå fram igen o börja om ett par ggr.. Tillslut stod han helt stilla o fann sig i att klippas(:
Tömkörde honom med efter klippningen o även han var suuper fin idag:)

Lille Emma hade Alco igår o likaså idag:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0