Korsförlamning

Alco var på håret från en korsförlamning idag:S
Hämtade in honom o Match från hagen vid halv fyra; det hade regnat ett par timmar men inga skyfall så jag stressade inte.. Men trots dubbla täcken i hagen skakade Alco som ett asp-löv o rörde sig stelt.
Lät honom stå en stund med flera lager fleece; så efter en liten stund släppte det o han var som vanligt igen *puh*

Fick bli pyssel av hästisar idag ist för ridning. Manarna blev rykta osv(:
Skulle komma in snö i natt o snöa fram till fredag, dubbel suck.. Får se om jag kommer kunna rida något i morgon:)

Nu har det gått mer än ett dygn sen Armani åkte, o nu känns det faktiskt okej. Det är jobbigt o titta på hans tomma box, de får jag väl erkänna..
Men efter lite rapporter från Josefin om att allt gått bra so far känns det som en stor klump i magen försvunnit.
Har bilder på mobilen jag ska ladda över så småningom;D


... Just ja.. Match har numera kortman. Alco och/eller Armani hade fått för sig att göra spikes på honom så han såg inte så jätte kul ut.. Dom två röda hänger inte alls med i modesvängarna *asg*
Antar att jag får ta en bild på nya frisyren med;) Även om avsikten är att låta manen växa ut igen!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0