blandad träning(:

Satte igång tidigt med o motionera hästarna idag(:
Började med Armani som jag tömkörde i paddocken; superfin överlag förutom ett litet utbrott som jag snabbt fick bukt med(: På marken är jag som ni vet orädd o går på honom direkt o de funkar. Jag måste lära mig o VÅGA när jag sitter i sadeln med =) Han ska inte få en chans o tänka o börjar han bråka måste jag ge mig in i striden tills jag vunnit o inte låta honom få en milli chans att känna sig som vinnare.

Red sedan ut en sväng på Alco med Match som handhäst.. Dubbelsuck på "lilla vit" idag. Han gjorde tvärtom HELA tiden... "Framåt; hur gör man då?" Stundtals fick man inte upp honom i trav o andra gången tvärstannade han när vi travade vilket resulterade i att jag drog Alco stackaren i munnen.
Neej idag var han ingen hit alls o ha med som handhäst o Alco var inte glad heller över det hela:P

I morgon ska jag träna dressyr iaf(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0