Överförväntan

Lagom trött på allt stormande bet jag ihop o red ett pass på Alco idag med(:
Jag testade att rida ute på gräset o trots att dt var "läskigt" med allt stormande o "rörligt" gräs gick han VÄLDIGT bra. Jag är super duper nöjd<3 Min finafina prins. Nu börjar jag se framemot söndagens tävling *ler stort*

Vi tränade med på halter o serpentinbågar idag; ska träna på små bitar som kommer i programmen nu något pass o sen rida igenom båda programmen en sista gång på lördag o sen rida ut en liten sväng så det inte bara blir dressyr dagen innan.
Som sagt, VÄLDIGT nöjd med honom.

Armani vände på klacken o gick när han såg mig komma så jag plockade in Match o lät han springa runt i hagen en stund innan han med fick komma in. Han ska då lära sig att jag inte krusar. Passar de inte honom så kan han nog allt få stå där ensam ute... Vilket han absolut inte är glad för.
Linda har gjort upp schema för hans träning hela veckan så jag ska bara ta honom på torsdag:)

Nu är även startlistorna uppe:

 

Jag kommer missa Linda o Armani i första klassen.. I andra kan jag se lite om någon tar Alco direkt när jag kommer ut från banan så jag kan springa upp:) VAD JAG VILL SE DOM!!


Kommentarer
Postat av: Farmor Kicki

Iiiiiiiiiiiii vad spänannde!

Glöm nu inte att ni tävlar mot er själva.

Att försöka slå sitt förra rekord är en bravur!!

Får ni nu 60% denna ggn så försök att få 61% nästa ;-) Ni är ändå bästa ekipagen i min värld ;-)

Men framförallt, ta det som en träning.

Vi håller dock alla tummar å tår att ni får en fin dag.

Mulpuzzar & gokramizar till er alla :D

2010-10-06 @ 00:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0