Två ritter:)

Kunde inte sova i morse fast jag hade sovmorgon, så efter att ha legat o snurrat pallrade jag mig upp halv åtta(:

Började med att rida Armani som verkligen var superduktig. Inget bråk alls, inte ens galopp på stället för o komma undan(: Skrittade länge o gav oss på någon skänkelvikning o sen framdelsvändningar i hörnpasseringarna. Lite knackigt men det går hyffsat(:
I traven och galoppen satsade jag mest på att rida fram i ett bra tempo o det var inga problem alls. Tog några ökningar i traven och det känns verkligen när han tar i med bak o trampar ifrån ordentligt o skjuter fram *kul*
Det stökigaste momentet idag var när jag skulle sitta av; för sista biten av ville han hjälpa mig *suck*

Med Alco blev det ett milt dressyrpass. Han gjorde allt jag bad om så jag kan intev ara annat än supernöjd:D Han trampade tom på så bra med bak att han var svår att sitta på(:
Suuuper duktiga killar jag haft idag<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0