Utfrysnings metoden

... fungerar nog inte.. Även om jag ville att den skulle göra det ett tag;)
Armani har ju som sagt börjat sticka sin väg så fort han ser mig komma mot hagen.. Han jagar dessutom runt de andra som idioter för han vill inte låta mig få in någon annan iheller..

Idag ville Alco faktiskt med mig in så såfort Armani var urvägen kom han dansandes till mig.. Därefter hämtade jag in Match med o lät Armani stå ensam ute medans jag först linade Alco i pessoa systemet o sedan tömkörde Match; samt mockade i gjrode klart stallet.
Tror dock inte att den lilla ligisten fattade poängen med o bli lämnad ensam ute. Men de kommer vara slut på att han ska få komma in först när de é kväll, han måste tryckas ner lite till.

Hur gick då tömkörningen med Match?
= SKITBRA! (:
Vi var inte inne i en hage idag utan ute på gräsfältet. Linade honom lite först så han fick busa av sig o sedan satte jag linorna direkt i bettet.
Som utmaning för dagen gick jag hela LC programmet med honom för o träna på att svänga osv, lite vingligt men han hajjade direkt vad han skulle köra:D DUKTIGA fina lillprinsen(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0