Inte helt överens

.. jag och Alco.
Mattias hjälpte mig att mäta ut en 20*40 bana på gräset; satte ut mina koner med bokstäver på. Ser tom nästan rak ut;) Haha
Alco var dock väääldigt tjurig o han hatar ju när det blåser ute så han satte sig på tvären direkt o ju argare han blev ju mer var protesterna.
Red bort till paddocken ist men så fort han blev för sur gick han bara baklänges o viftade med huvudet. Vi gick flera varv på en volt baklänges o jag satt bara o drev för att han skulle gå fram. Väldigt skickligt om jag får säga de själv^^ *ironisk*
Efter att i skritt ha kämpat närmare 30 minuter började han sammarbeta; och sista biten av ridpasset gick vääldigt bra:D Mamma dök även upp och peptalkade mig och sa när jag skulle öka på gången lite osv:)

Armani tömkörde jag bara:) Ville inte sitta på honom i blåsen när han vilat 3 dagar.. Smart val kanske eftersom han var lite stirrig i början(:

I morgon räknar jag med ett sammarbete från Alco's sida och att han gör som han ska på gräset så vi kan träna på dressyrprogrammen tsm med Linda nr2 på Armani:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0