Linda o Linda på Alco o Armani

... ;) Lätt o komma ihåg vad vi heter när vi heter samma.. Ja för er andra alltså *asg*
Det enda är att båda svarar när min mamma säger ngt;)

Strax innan nio kom Linda o så fixade vi pållisarna för o ge oss ut i blåsten på ett gemensamt träningspass(:
Värmde upp dom på rakbanan o Armani var aningen taggad o ville bara busa(:
Mamma fotade + filmade under träningen vilket jag i efterhand tycker är väldigt nyttigt då jag ser att jag måste ha mer tempo på Alco; stundtals rider jag honom i undertempo:S Menmen.. TUR jag blev filmad nu så man får se:D

Armani ville bara tramsa o smågaloppera så Linda var väldigt bestämd mot honom. Första försöket att rida LC2.an gick inge bra o de slutade med att han SPRANG rakt upp på bakbenen o sprang en bit fram när han var nästan rakt upp.. Trodde Linda skulle åka i backen men inte. Hon fick flipp på honom ist o efter de började hon om o då gick han faktiskt fint:)
Små missar i programmet bara men de é inte hela världen(:

Såå.. Film 1 är när de går åt pipan. Dock är kameran så pass inzoomad att ni inte kommer se riktigt vad som händer, bara att han lättar från marken.
Film 2 är när de går bra för dom
Film 3 är på mig o Alco.. Ja i undertempo då som sagt^^




Kommentarer
Postat av: Farmor K

Åh vad fina ekipage!!!

Killarna ser görfina ut och ni "Lindor"

är såå duktiga! Heja, heja :D

Mulpuzzar o gokramizar till er ALLA <3

2010-09-27 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0