Programträning

Idag har det varit helt UNDERBART väder:D
Linda och jag tränade med Armani o Alco ute på gräset på banan jag mätt upp igår(:
Alco var super fin o vi red igenom både LC2.an och LB1.an.. Lite osäker på LB1.an faktiskt; så får läsa igenom det ett par ggr till:D
Armani var på det tjuriga humöret idag så Linda fick verkligen kämpa. Han gick fint något varv o sen bråkade han igen. Men hon var envis o vrålade till honom "men håll på då, du får inte av mig ändå"... ;) Haha*
Hon testade även o rida honom med sporrar idag eftersom hon kommer att ha det på tävlingen; just dom brydde han sig faktiskt inte om:) Inte på ett negativt vis alltså.
De bitarna då han gick som han skulle var han riktigt fin. Jag var tom duktig o filmade med min mobil; men nu när jag fått in de på datorn o inte kunde öppna dom såg jag att jag filmat i mms format:( Helt synd för där är tom video snuttar som visar hur han kan bete sig när han beter sig riktigt illa.

Vi ska träna ihop nästa vecka med så då tänker jag filma i rätt format så ni faktiskt kan få se.. Oss båda två kanske tom:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0