+18,5C!

Haft så mycket med de andra pållarna i dag att jag GLÖMT Armani:S
Skulle tömköra honom; hade dessutom lovar Natti att han skulle gå idag eftersom hon ska rida i morgon. OPSI... Insåg det alldeles försent och hade det inte varit för att Lotta o Kristian kommer på filmkväll om ett tag så hade jag kunnat gå ut o ta honom nu..

Amanda var här läänge idag.
Vi började med Match som hon hängde på osv. Han höll på o krypa ur skinnet när hon skulle lägga över benet så ist fick hon hänga från båda sidor; vifta med benen o gång på gång föra det bakåt som om hon skulle sitta upp.
Förstår inte vad han tycker är så läskigt, speciellt när det faktiskt inte hänt någonting med honom i samband med ridningen. Aja vi tar ett steg i taget så här ist; nu blir det mer regelbundet dessutom så förthoppningsvis finner han sig snart i att ha mandis på ryggen.

Sedan hoppade hon Challe så jag stod o kikade; han verkade lite trött idag. Troligen efter vårt genomkörare igår, men de var duktiga:)
Blinkade lite o frågade om hon inte kunde ta några skutt med Alco oxå eftersom det var ett litet tag sedan han fick ha skoj så hon red honom med.
Hon har ridit honom en gång tidigare o de var när jag var i Göteborg, så för henne som nu är van vid Challe var det en väldig skillnad.
Alco hoppar stort och luftigt och känns som om han ska bocka av en då han i luften tittar ner på hinderna;)
Men jag blev varm i hjärtat av o se Alco nöjd o glad:D


Alla grabbsen har dessutom fått gå nakna hela dagen då marken var torr;) MYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0