Ingen ridning

Inte gjort något med hästarna på två dagar, det är full storm och klass 2 varning^^

Hemska små djur att ta in från hagarna (vilket jag har full förståelse för).. Man har åkt som en vante efter in.
O lilla Nathalie idag *skrattar* hon fick ta tag i Armani's täcke när de gick in för att vinden var så kraftig att hon inte kunde röra sig framåt om hon inte hade något att hålla sig i:P
Alco höll på o explodera i stallet och jag hade ingen chans att öppna dörren; han sprätte runt som en höna så det slog gnistor om skorna och luktade bränt - stackarn (:

Match o Challe var även de uppstressade och de tog tid innan vi fick tag i dom. Eller mest Challe egentligen, tror inte Match fattade varför han sprang egentligen, han gjorde bara som den andre;)

De har iaf lovat FINT väder i helgen så då kan ni tro att hästarna ska få röra på sig *ler*
Har inte jätte dåligt samvete då jag och Natti stod och borstade allihop idag.

I morgon ska jag även åka till Sydslätten och kika på Moa som startar årets första lokala hopp med Flisan *hejaheja*
Amanda o Challis ska tävla på Sydslätten på långfredagen då det är Påskhoppning (klubbtävling) så jag har tagit ledigt för att åka med och kolla(:


Har ingen tävling inplanerad själv, Monki däremot planerar att ha en dressyrkurs nu i vår som jag hoppas kunna vara med på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0