Skogen

Lastade Alco och körde till Bokskogen och red en ridslinga de kallar för "Torup slingan" idag(:
Underbart väder och han var på glatt humör; Mattias var även snäll och följde med oss och gick med heeela rundan.
Alco var superpigg och pinnade på heela tiden. En farlig sten såg han på hela rundan och då gjorde han en helomvändning *skratt*.. Den var liite större än alla andra stenarna i skogen så det måste ha varit därför^^
Var verkligen jätte härligt att komma ut; vi behövde det lika mkt båda två; se något nytt och bara njuta.
Hela rundan var på 4,2 km vilket Mattias tyckte var precis lagom ;)
Alco var lite märklig vid lastningen både dit och hem; stressad och sprang in halvvägs och sedan ut igen ett par ggr. Kan ju påverkat att Mattias fick stå för lastningen då jag gör mig bäst där bak. Även om han gjorde som jag sa kan Alco ha kännt att det var nytt för honom. Vem vet, vi kom dit och hem iaf och det tog inte många minuter extra fast han krånglade.
ÅH VAD UNDERBART DET VAR!(:

Hann med att rida ut på Challe och longera Armani i pessoat innan på morgonen oxå.
Både var sååå duktiga! Första gången jag red ut ensam på Challe och han gick verkligen FRAM, var tvärtom idag då jag fick göra halvhalt vartannat steg ist;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0