Släkten är värst

.. hehe nejdå - dom är bäst<3

Har haft min syster, min brors tjej och min brorsdotter på besök idag:)

Både sis och Fanny (min brors tjej) har ridit när var små; så de turades om att rida lite på Challe. De skrittade mest och provade trava något varv *ler*
För att inte har ridit på MAAASSA år var de jätte duktiga och fixade tom lättridningen; de svåra var mer att få Challe att börja trava.. Han kör med alla som han vet att det går att köra med *skratt*
Emelie (min brors dotter) vågade inte idag men lovade att prova nästa gång;)

Amanda kom ut senare; så vi höll på lite med Match. Höll oss till att hänga och vifta med benen osv då hon är ganska så blåslagen och har ont lite varstans sen senast.

I morse tömkörde jag även en väldigt snygg Armani och pysslade om min lilla prins Alco<3

Kör även storstädning och utrensning bland mina grejor i stallet.. Tvättat x-antal maskiner och har några till att köra i morgon. Perfekt nu när det varit så fint väder att allt kan torka ute.
Även skåpen har vi gått igenom o städat av.

Hästarna går även på gräs halva dagarna och jag hoppas kunna släppa dom helt mitten av Maj... Vilket inte ska vara några problem om värmen fortsätter hålla i sig så här(:


Min syster på första bilden och Fanny på den andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0