Urladdad

Det borde finnas ett slags uttag för människor där man kan koppla upp sig och ladda batterierna.. Speciellt när man aldrig riktigt hinner vila ut o samla på sig massa nya krafter o ny energi..
När vi kom hem från Egypten, då var jag pigg och över ambitiös o gjorde såå mycket mer än vad jag behöver; både hemma och på jobb.. Men nu börjar kroppen protestera; igen:/

Jobbar sk delad tur idag och är hemma på timmar nu; ägnat större delen av timmarna till att rida ut på Alco och longera Armani i pessoat.. Nu ligger jag utslagen på soffan o hinner väl med en 20 minuters paus innan man ska tillbaka o jobba.
Är ganska dimmigt ute och var dimmigare när jag red ut på Alco så vi vände efter en bit på grusvägen o red ist en runda där vi inte möter någon trafik. Måste varit tung luft att andas i för han blev väldigt flåsig o svettig... Men de é ju kvavt^^
Armani blev oxå slut, men jobbade på duktigt i pessoat(: Lite lat är han allt så man får jaga på honom emellanåt(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0