Njuter av lite ledighet

.. och inbillar mig själv att jag gått på semester trots att jag bara har en ledig dag^^ Mest för att se om man blir piggare av att intala sig själv det *hah*... Men mitt undermedvetna visste nog hela tiden att det var en lögn^^

Gårdagen spenderades hos en kollega då vi hade KickOff inför nya AVD 11 på sjukhuset :) Insett att jag hamnat i en super härlig arbetsgrupp!(:
Räknar nu ner till Klinikfesten som även är en invigningsfest för "nya" sjukhuset.

Efter att tagit en liten sovmorgon; fikat med fd kollegor mm så linade jag Alco i pessoasystemet o därefter tömkörde jag lillgangstern.
Alco fick prova visningsgrimman från Charisma jag köpt; superfin i den(:
Har även varit o kollat till Challe idag, han såg lite ledsen ut.. Tror han vill komma hem. En vecka till får han stå ut sedan ska han minsann hem :D Lite nyfiken på hur det kommer gå mellan honom o Santana.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0