SOMMAR

Snälla rara solen, stanna kvar nu!:) Ännu en dag med underbart väder, vad tar det åt han där uppe?! ;)
Nästan så man blir bortskämd här^^

Alco fick vila idag; mellan jobb o Challe när jag hade hunnit med honom kändes det alldeles för varmt för o plåga oss igenom ett dressyrpass.
Tog däremot o tömkörde Santana mha Mattias som gick där fram. Idag blev det i träns, o jag satte tömmarna direkt i bettet... Mattias fick dock putta på honom när han skulle svänga osv så att jag inte tog för mkt i honom nu i början när han inte ens vant sig vid att ha bett i munnen..

21.30 körde jag ifrån betet efter att ha ridit tsm med Kajsa, badat Challe, snackat skit osv:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0