Försökte stå emot

... men så gick det inte:P
Har bitit mig i läppen många ggr o varit hård mot mig själv med att Doffe INTE ska täckas sin första vinter. Men efter de senaste dagarnas skyfall o då han fortf är blöt när jag släpper ut på morgonen efter massa timmar inne så beställde jag faktiskt ett täcke till honom idag.
De ska han ha när det är skitväder!:) Han har trots tjooock päls så när det inte regnar/snöar får han gå utan...

Dagen har varit väldigt soft; skulle åka på julmarknad på jordberga slott men valde o bojkotta det när jag insåg att de tar entré för o gå på marknad? Kände att det inte riktigt var värt de.
Hela fm hade jag jätte tufft med andningen så har tagit MASSA nässpray + inhalerat o tillslut släppte det *tack l lov*

Innan pojkarna fick komma in fick Alco jobba i pessoat; han var väääldigt nonchalant idag men jobba fick han minsann^^
Småpluttarna blev borstade - kom precis på att jag glömde prova Santanas nya körträns som tanken var *suck*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0