Reafynd o dressyrträning

Morgonmys o borstning av de små o därefter dressyrträning med Alco:)
Idag fick vi vara på grusbanan då gräs mer eller mindre flöt efter senaste dagarnas regnande; men det gick lika bra de:)
La vikten på samling o övergångar idag... O Mkt skritt-galopp-skritt-galopp-skritt o inte en enda fattning från trav.  Aningen taggad o studsade till med rumpan någon gång när han blev för på "hugget" men helt klart super fin passet igenom =)
Nästa vecka har vi dressyrträning två dagar i rad o sedan åker jag o Mattias till Thailand på torsdagen =)

Kom på att julrean börjat idag så jag bestämde mig för o åka in till Hööks o slåss med alla andra shopping-galna =)
Fyndade ett hundtäcke faktiskt som jag ska ha till Doffe; grimma + boots till Alco o sedan fick jag ett par dressyrstövlar att M i förtidigt 25års present<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0