Träning + stallfix

Idag känns det som om man hunnit med massor o klockan är bara tolv!:)
Dressyrlektion på morgonen; upp till byn o skicka iväg en sadel som jag fått sålt.. Sedan hem igen o äta frukost o fixa stallet o ge lunch-hö :)
...det där med frukost EFTER dressyrpasset var bara korkat; men dålig planering gjorde att jag helt enkelt inte hann..

Träningen idag gick alldeles strålande!
Både han o jag var väldigt stela i början; det tog lång tid innan vi var uppvärmda :)
Sedan kändes han bara sååå fin!:) Gick vidare idag o började jobba med förvändgalopp o lite sidvärtsrörelser..
Den förvända galoppen satt så bra; brukar ha lite svårt för o hålla den.
Han blev lite smått ivrig däremot o drog en hel långsida i ngt för snabb galopp; där bet minsann inga halvhalter *skratt* Men förutom det lilla "missödet" så får dagens träningspass en stor tumme upp:D
Nästa träning är inbokad den 22.a

Nu har jag någon timmes lugn o ro innan M slutar.. Sedan ska vi till Malmö o handla lite julklappar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0