Alla 4.a fick gå idag igen:)

Jobb först, sedan hästarna:)
Mamma hade varit snäll o mockat o fixat hälften av fodret så jag hade i stort bara motionen kvar av dom.

Tömkörde Armani, tog ett dressyrpass på Challe.. Var halt ute på gräset så vi höll oss i skritt och lite trav idag(:
Emma kom o red Alco o sedan tog vi Match med:)
Kortade upp stigbyglarna först o när Emma sedan stack in tån i stigbygeln o snuddade hans mage blev han mest arg o stod o stampade med ena bakbenet o blängde lite surt på henne *skratt*
Hon hängde i stigbygeln en gång först o sedan satt hon upp. Idag testade jag o släppa på linan en 2-2,5 meter så att han gick på en liten volt runt mig. Gick hur bra som helst:D
Han lär sig fort(: I morgon ska han få vila o tänka över dessa två dagar med ryttare på ryggen.

Har budad på en ponnysadel på tradera som jag tänkte att Match kunde ha som inridningssadel. Går ut i morgon så jag får se om jag lyckas "vinna" för en plutt summa.. Armani's gamla sadel är förstor för honom, annars hade den varit toppen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0