For Sale

Efter mycket övervägande o funderingar o helt enkelt suntförnuft har jag kommit fram till att sälja Armani.
Det är inte hälsosamt för varken honom eller mig att vara "tillsammans" då vi inte trivs i varandras sällskap.
Han är super mysig o jätte go att ha o göra med, men det finns ingen han kan va så jäklig mot som mig.
Ser man en annan ryttare i sadeln på honom är han super snygg o titta på o rör sig fruktansvärt trevligt. Han har potential och en väldans utstrålning och det tänker jag inte hålla tillbaka utan ge en ny ryttare chansen att utvecklas med honom och ffa HA ROLIGT...
Jag gav honom lillfingret - han tog hela handen.. Jag har inte varit tillräckligt konsekvent från starten iheller... Nu så dags(:

Så om ni eller om ni vet någon som är intresserad av en busig, go häst med temperament när man sitter i sadeln så är ni välkomna att höra av er.
Han är inte elak på något vis, bara fruktansvärt envis och ngt bekväm. Jag tror han hade passat någon som ger honom MKT varierad ridning.
Kanske hopp- fälttävlansämne?



Kommentarer
Postat av: Oddlilly

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-09-06 @ 15:27:02
URL: http://oddlilly.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0