Tömkörda:)

Tömkörde både Alco o Armani i morse/förmiddags; o undertiden jag höll på med dom kom Amanda o red Challe=)

Armani var lite trotsig idag men jag gick bara på honom hela tiden o lät honom inte få en minut till bråk. Han satte sig i ellinorna en gång (var i gräshagen), nästan synd att strömmen inte var igång så att han lärde sig något av det.
Efter ett tag mjuknade han o gjorde precis vad jag bad om; han får ett STORT + för galoppen idag.

Alco har jag nog inte tömkört på gud vet när. Han tkr det är jätte roligt så jag får nog börja lägga in det lite mer i träningen(:
Han var jätte fin hela tiden. Värmde upp med skänkelvikningar o lite slutor(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0