Solen är framme

.. men det är bra kallt ändå. Jag gillar det inte alls.
Har redan börjat räkna ner till nästa resa som är först om ett år; suck.. Men den 5 Januari nästa år åker vi till Thailand - Khao Lak :)
Hade tänkt oss en restresa nu i sommar igen; men väljer o spara dom pengarna som fickpengar till Thailand. Den svenska sommarn ska man trots allt ta vara på och jag har lovat Mattias att åka med honom över till Norge ett par dagar så lite kommer man åka bort(:

Igår skrittade jag en kortis på Alco; sedan ringde de från sjukhuset o behövde ha in mig pga att många var sjuka så det blev inte mkt mer än så.

Idag skrittade jag ut en tur på Alco o sedan skrittade jag Challe; o undertiden jag satt på honom ringde de från mitt vanliga jobb o behövde ha in mig där ikväll pga att många är sjuka även där... Så jag får väl se min semester som officiellt avslutad.

Är mysigt o vara tillbaka på hästryggen idag och jag tror att Alco har uppskattat sin semester.
Hunnit bråka med Match med som inte vill stanna kvar i hagen utan kliver rakt igenom linorna gång på gång; var precis där ute.. Fick tag i en pinne o gav honom en jäkel så nu får vi hoppas han kan stanna kvar i hagen tills de ska in om en liten stund igen.!
Armani är lite hostig så jag väntar med att sätta igång honom(:

Har ni förresten mailat mig någongång mellan den 18-25 Jan så har något skumt hänt med mig mail så jag har inte fått det... Allt gamla mail o allt är poff borta.
Så har ni inte fått svar så skriv igen; det är troligen därför:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0