Bästa gången hittills:)

M o jag har årsdag idag<3

Jobbat o slitit idag; sedan blev jag upphämtad av Mattias o åkte ner till Skanör där vi fikade på fiskrökeriet. Hur gott som helst!(:
Hemma sedan hade Santanas täcke kommit som jag beställde för TVÅ dagar sedan.. Så tog in o pysslade med honom o provade täcket. Tänkte inte alls på att han aldrig haft täcke på sig tidigare så bara slängde på det; som tur var tog han det inte så allvarligt *ler*

Sedan åkte vi ut till betet där Mattias red Challe en stund o därefter tog jag o Kajsa Match(:
Han har fått vila från oss i 1 vecka nu vilket gjort gott. Började där vi slutade och det var den bästa gången någonsin!
Han var så lugn o avslappnad o brydde sig inte allt för mkt om att ha Kajsa på ryggen:) SUPER nöjda.

Skulle skritta ut en runda barbacka på Alco när vi kom hem ca 20,30.. Men de var redan flyttade till "natt-hagen" o Santana hade fått kvällsmat så en annan gång...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0