Dags att stalla in?

Har fortfarande Challe på bete som ni vet... Men jag börjar överväga att ta hem honom på stall igen för det regnar ALLDELES för mkt. För tillfället kan han inte ens ligga torrt någonstans..
Jag ger det nästa vecka med, vänder det inte o blir SOMMAR då så får han komma hem till Alco o Santana..

Igår blev det en härlig uteritt på Alco, han har så mkt energi att man bara hinner tänka galopp så är han iväg långt innan man hinner ändra skänkelläget. Bromsen är desto svårare..
Vi mötte även ett annat ekipage; o han skulle väl visa upp sig *skratt*

Idag ska jag jobba kväll; o jag brukar undvika att motionera hästarna då för att orka^^ Ist städade jag lite i sadelkammaren när de fått komma ut. Iaf på träns o sadelhängarna - ska röja upp på golvet med sen(: ..typ i morgon=! Hah^

Just ja; tränset jag skickat efter Santana i strl minishettis kom igår så jag testade det idag innan han fick komma ut i hagen. STORT... Bettet trillar ur munnen även när jag har i översta hålet.
Ska försöka skära upp det så jag kan göra fler hål för sidostyckena.

Trevlig helg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0