Kroppen är trött

Känns som om man har träningsvärk hela tiden; öm lite varstanns.. Vill bara boka en restresa nu i höst; men får spara mig till Thailand i Januari *suck*
Laddar bäst på med ny energi när jag åker bort ett tag(:

Varit en stund ute hos Challe o Match; Match var fullt upptagen med sin "flickvän" (den tredje hästen i hagen), de går tätt ihop mest hela tiden.
Challe fick komma in så att Mattias kunde skritta honom en stund ute på ett gräsfält. Jag hoppade upp en stund o joggade honom då Mattias fick för sig att han nog ville springa av sig *skratt*
Han är verkligen jätte duktig med hästarna och lugnet själv; i situationer där vi hästmänniskor kanske varit på vår vakt; att det kanske skulle kunna hända något sitter han lugn som en filbunke o rycker på axlarna med inställningen "trillar jag av så gör jag väl de"

Nu ikväll har jag ridit ett mini dressyrpass på Alco; han kändes kanon(: <3<3<3
Men... (där finns alltid ett MEN); vi var ju tvugna att bli rädda för något så utanför stallet hittade han faran själv (tror det var en skugga)o flög i luften *snark*

Santana o jag har myst lite i stallgången; även visat honom att biter man matte så gör det 10 ggr ondare på en själv än vad det gjorde på matte;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0