Nybadad häst:)

Precis inkommen från stallet. Regnregn o åter regn så Alco får vila idag IGEN...
Badade Santana nyss; fick skrubba hans vita partier ordentligt för o få bort att smuts *puh*. Men fin blev han! <3
Nu står han i sin box med Alco's ridtäcke som är alldeles för stort för honom att ha som täcke *skratt*; men va gör han när snigelposten aldrig tycks komma med hans beställda fleecetäcke^^
Alco var jätte nöjd med att få komma in han oxå; min snuttis:)

Tidigare idag har jag varit på betet; Challe blev riden o Kajsa o jag tog oss ann Match.
Han har fått vila lite från ridning nu; lite för o tänka men mkt pga av urdåligt väder..!
Han var lite spänd då det blåste, var mer liv o rörelse omkring honom mm; men när Kajsa väl var i sadeln slappnade han av o var lika go som vanligt.
Lät honom trava lite bommar o hoppa ett kryss innan hon satt upp en andra gång. Super duktig!:)

I morgon ska jag, Santana o Kajsa åka till Santanas uppfödare o träna lite inför 3års testet(:
Fick förresten sms från Linnea här omdagen att det går kanon med Armani:) så glad att han kom till just henne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0