Utslagen på soffan

.. idag är jag TRÖTT.. Så trött att jag utan tvekan skulle kunna somna vilken sekund som helst.
Ska jag orka två tidigare arbetspass till i följd så får det nog bli sängen tidigt idag.

Match har flyttat idag; till Elin i Motala. Eller han är snarare på väg till sitt nya hem då de har närmare 6 timmar att köra.
Kommer sakna honom; min lilla mysprins<3

Har nu ridit ett dressyrpass på Alco med inslag av bommar. Gasade på galoppen idag men och börjar få fram ett ännu bättre steg i honom(: Riktigt roligt när han/vi utvecklas.
Sitter o så smått o söker ny tränare till honom o mig så att vi kan komma igång o träna seriöst o regelbundet igen. Men de flesta tränarna tar inte nya elever *suck*
.. efter ridpasset fick han bada då solen för ovanlighetens skull var framme:D

Santana fick sig en borstning han med; han hade satsat på lerinpackning ute i hagen idag.. Säkerligen för att skydda sig mot solen *fnissar*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0