Kan inte bli mycket bättre

..visst är det underbart när allt känns SÅ otroligt bra?:D *ler stort*

Har min sista arbetsdag i Alstad på torsdag; på lördag börjar jag på sjukhuset.
Känns som om det just nu flyter på väldigt bra.

Blev ett toppen dressyrpass på rödtottarna efter jobb idag; spec Alco var som en dröm! Mums* Han är såå fin när han verkligen är med på noterna och svarar innan man hinner knäppa med fingrarna för hjälperna.

Santana och jag (samt Mattias o Sandra) tog en längre promenix idag. Förbi grannen o deras hästar först där han gladerligen visade vilken tjusig hingst han är; för nog allt är han fiin(:
Godkänd hingst hoppar vi över då hans mamma inte är RS och de minskar hans chanser enormt. Kanske att man provar ändå längre fram men just nu känns det som att de inte spelar någon roll:D Det hade bara varit roligt.

Nu ikväll sen mötte jag upp Kajsa på betet och hon fortsatte hänga på Match, han var såå lugn o snäll o trygg idag att hon säkerligen hade kunnat sitta upp.. Om jag inte glömt stigbyglarna *opsi*
På torsdag hoppas vi på en lika bra stund och i så fall sitter hon även upp:D


lillknatten smet ut i fältet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0