Drömmar

Kommer på mig själv med att dagdrömma allt mer, det är så mkt jag vill just nu som jag måste inse kommer ta tid o att man får ta att steg i taget :)
Tror jag ska måla om mitt lilla stall till sommarn efter högtyckstvätten iaf; skulle vilja ha boxarna röda ist för vita (: Det är ett mål jag har på listan iaf;)

Igår åkte jag med Amanda o till Sydslätten med Challis som hon skulle ha med på lektion. Då jag själv jobbade innan så fick de andra 3 vila:)
Såg jätte trevligt ut och Challe skötte sig bra. De hade lite bomövningar o Challe tog ett språng över bommen vid ett tillfälle så Amanda stackaren slog en kullerbytta av, men hon var lika glad för de :)

Nathalie stackarn har blivit sjukis så idag hade jag alla hästarna; vilket slutade med att jag bara red ett dressyrpass på Alco för efter att ha vilat två dagar var han en bomb o rida. Jag har inte varit så här nära att stå på huvudet av på väääldigt länge; han var inte klok i skallen överhuvudtaget..
Lyckades sträcka ryggen så jag kunde inte gärna ställa mig med fler hästar efter de :/ Ska tat lugnt resten av dagen o hoppas på att de gått över tills i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0