Markträning

Emma tar Alco o Armani tar Challe senare idag så till mig återstod Armani o Match som fick jobbas från marken(:

Löslongerade Match först o tränade mest på kommandon; han lyssnade o skötte sig utmärkt. Han brukar faktiskt inte lyssna så här bra(: Har gjort gått med en veckas vila.

Armani tömkörde jag, tränade lite på skänkelvikningar eftersom vi inte fått till det från ryggen än (han blir bara förbaskad när han inte förstår). Efter ett par försök så kunde han åt höger o åt vänster nöjde jag mig när han tog tre steg åt sidan:)
Mattias testade även tömköra honom i skritt sen. Han tyckte det var lätt som en plätt o förstod inte de svåra;) Haha..
Han såg lite besviken ut när jag sa att han ska gå i form, höja upp ryggen o trampa under sig; det är inte bara att gå bakom o säga "hoppla hästen". Men han är såå duktig som försöker:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0