Motion av 4

.. blev motion av två.
Ska jag vara ärlig o säga hur lat jag är eller ska jag skylla på det dåliga vädret?;)

Challe har gått hela helgen medans de andra 3 fått vila o ha det "skönt".. Så skönt man nu kan ha det mellan regnskurarna^^

I morse var det uppehåll så Armani fick jobba i pessoat (sjukt snygg som vanligt) o Alco o jag red lite i gruspaddocken. Idag var han super fin o inte för "på" utan svarade på halvhalterna och tom stannade upp ordentligt.
Har börjat galoppera honom lite smått med nu men undviker att rida runt på böjda spår ett tag till.

Hoppades på att mina nya sadlar skulle komma med snigel-posten idag; tänkte ta o rida ett dressyrpass på Challe under eftermiddagen i nya sadeln nämligen o därefter tömköra Match.
Men där kom ingen sadel idag iheller så jag vart mest besviken... Kan tro att dom skickas från USA (fast tom då hade det nog gått fortare)..
Sedan har det regnat konstant så jag skyller på att det var därför "the white boys" fick vila idag; även om besvikelsen spelade stor roll^^ ...hmm fast hade nog inte velat känna mig som en dränkt katt vilket som iheller...

De har lovat regn heeeela veckan men jag hoppas på uppehåll i morgon fm iaf så att Match kan bli tömkörd o Alco riden ut på.
Tror Sara ska ha Armani i morgon o sedan har Mandiis Challis (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0