Sol, vind o vatten

... fast vi har sluppit vattnet idag iaf (dvs regn).

Challis o jag tog ett dressyrpass idag; fick ju testa nya sadeln *ler* Den var riktigt SKÖN. Men inte lika skön som Alco's förståss..
Han var jätte fin idag o lyhörd. Påbörjade öppnor o slutor o jobbade vidare på skänkelvikningarna o det tar sig må jag säga.
Han gick dessutom stadigt i form hela passet vilket jag är mer än nöjd över=)

Mannen tog Match med sig på promenix sedan o jag o Alco följde med. Blev lite miljöträning eftersom det blåste/blåser rätt bra.
Mattias hade Match uppe på hälarna många ggr(:

Armani orkade jag helt enkelt inte ta idag; får bita ihop i morgon o ta alla fyra *puh* Trött bara jag tänker på det^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0