TÖNT

... kom precis in från stallet och såg att jag fått ett mail ang Armani där det stod "Hej. Jag köpa av dig, vad är ditt sista pris kompis"... Först tänkte jag svara "dra åt heee..."... Men ist svarade jag "hade du tänkt äta honom? För i så fall är han väldigt dyr"
Dumma frågor=dumma svar... (:

Blev ett ordentligt dressyrpass på Challe i morse, jag var helt SLUT efteråt. Värmde upp länge i skritt och ställde igenom honom o körde stenhårt med skänkelvikningar tills det satt nått så när.
Traven var super fin, o sen kom vi till galoppen. Jiiiihaaaa sa det... Fick ist sitta en halvtimme o träna samlad galopp, övergångar o fattningar utan att sätta fullt ös medveslös.
Han kändes hur mjuk o följsam som helst sista stunden så jag var väldigt nöjd när vi avslutade även om svetten bokstavligen rann av oss båda två.

Var på jobb en vända däremellan då vi hade möte 2 timmar o sen vart de påt igen.
Nathalie kom o tog Armani i pessoat o samtidigt tömkörde jag Alco.

Bara Match kvar men kände att jag verkligen måste äta något först; så om ett tag ska jag tömköra även han:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0