Att gå vidare

...finns inte i min värld just nu..
De sista dagarna har stått still för mig. Först idag tillät jag mig själv att må bra; eller snarare tvingade mig själv.
Jag la energi på de små i morse.. O tvingade mig upp i sadeln på Alco även om jag inte alls ville.. Men jag var tvungen då jag fått hem en dressyrsadel jag måste provrida i som ska lämnas åter på onsdag om jag inte vill ha den...

Så fort jag ger mig själv tid att tänka gör det bara så ont, jag längtar tills den värsta smärtan är över.
Fick ta itu med försäkringsbolag osv i morse.. Har en del som ska skickas in på olika håll o jag vet varken till eller från.
Efter ridturen på Alco när jag tillät mig själv att le kom nästa jobbiga samtal o allt brast igen. Det var från Hästkrematoriet där de undrade om jag ville att han kremerades ensam eller med andra..
Jag valde ensam o får då hans aska tillbaka att begrava själva. Min fina prins<3
Fantastiskt medmänsklig o snäll människa som ringde mig därifrån; tack för att det finns såna människor!(:


1994-06-28  -  2011-11-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0