Bästa träningspasset hittills

Varit utan el o vatten sen igår kväll fram tills nu i em; FRUSTRERANDE...
Mobilen vart urladdad o datorn likaså.. Kände mig som en "grottmänniska"?! Luktade definitivt som en sådan men nu har jag ÄNTLIGEN duschat;)

Alco har varit jätte nervig o stressad hela natten; o i morse var han stenhård i ryggen (troligen då han stått o spänt sig hela natten)..
Trodde inte de skulle gå sådär jättebra att träna dressyr på honom men där hade jag fel.
Han var super fin o gick kalas!:) Jessica hade aldrig sett honom gå så bra sa hon o inte så tidigt av passet iheller då man ofta brukar få "traggla" ett tag innan han ger med sig..
Kände själv en enorm skillnad *kul*
Körde en del sidvärts mot slutet, vilket var lite kämpigare än väntat då han gärna pinnar iväg till sidan o tvärar för mkt.


Har även täckat upp honom lite idag till de tunnare vintertäcket samt skickat efter ett ordentligt termoinnetäcke o ett vintertäcke om vi får en tuff vinter igen
.. Lägger upp bilder på min beställning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0