Glädjande besked

..tror jag. Det är inte helt spikat än.
Men inte skulle bli gladare än jag om det gick o genomföra!:)
Ev kommer Challes aska strös (alt begravas) på/vid Blommeröds galoppbana där han vunnit<3 Jag tror att det är precis DÄR han vill vara.
Det gick ju inte att undgå att han tyckte om när det gick fort:)

Har som sagt haft hemma en Jessica Crown sadel på prov, den var liite för stor fram till tyvärr.. Men idag kom hon som säljer den ut med sin andra Jessica sadel som var ngt smalare o den låg perfekt! Den var dessutom ÄNNU skönare att rida i..
Jag vill ha den, jag MÅSTE ha den:) Dessvärre måste min Kentaur sadel säljas först så vi får helt enkelt hoppas att den finns kvar o att jag får sålt den snabbt o lätt:)

Jag tror jag ser ut som ett monster numera?! Santana är livrädd för mig o drar sin kos bara jag kommer gåendes.. Även inne i boxen flyr han fältet.
Kan inte begripa vad jag gjort honom? Mamma o Sofia får knappt tag i honom i heller.. Det tycks bara vara Mattias han tycker om för stunden.
Hoppas det går över snart igen; eller att vi iaf kan lista ut varför det är såhär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0