Örebro

Kom fram till Örebro för någon timme sedan(: Har semester denna veckan o Mattias är ledig enligt schemat så vi passade på att ta en tur hit för o hälsa på hans föräldrar.

Alco som bar sig så illa åt förra veckan skuttade jag upp barbacka på igår o red ut.. Tack o lov var han hur snäll som helst o skötte sig ua.
Så långt denna veckan har han överlag varit underbar<3
Idag vilar han o sedan rider Catrin honom fre-sön.
Amanda håller igång Challe dessa dagar o de små blir ompysslade av alla mer lr mindre *ler*

När vi åkte hit upp körde vi igenom Motala; kunde inte låta bli att tänka på lilla Match<3
Armani längtan fick jag oxå tidigare idag när jag kollade på bilder.. Mina prinsar<3 Men jag är övertygad om att de har de toppen med sina nya mattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0