Kompetens

Ibland blir jag så fruktansvärt FÖRBASKAD att jag undrar om jag är kompetent nog till att ha mina hästar?!
Att kasta ur sig ordet "kompetent" i var o varannan mening hur som helst tycker jag man ska akta sig jäkligt noga för..!

Aja, när jag avreagerat mig för dagen tog jag o Sofia en ridtur tsm:) Hon satt på Challis för första gången o jag red som vanligt gräshoppan Alco. Han var för dagen en tråkig nörd att rida *snark*
Bara o hålla i martingalen o vänta ut honom(:

Efter ridturen tömkörde jag ut Santana en runda och Sofia o Mackie promenerade med oss=)
Är så glad att Sofia flyttade hit! :)

Om 3 månader vid denna tiden har jag varit i Thailand i en hel vecka o är förhoppningsvis en pepparkaka!!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0