Satsa

Man lever bara en gång o jag har lärt mig att vill man satsa på något ska man göra det med.
Har sett allt för många som velat men aldrig prova.. Det värsta som kan hända är att man misslyckas? :)

Var ute på äventyr med Sofia idag. Vi åkte till Laxbro o kom hem med ännu en minihingst; vid namn Ivars-Idoff.. Kommer att kalla honom "Ibbe"
Han är snart 6 månader o ni ska se hans steg... Jag tror på honom på utställningarna!(:
Mitt mål är att stå med förhoppningsvis två godkända minihingstar.. Kanske en dag i framtiden man på hobbynivå har ett stuteri med; det är dock inte aktuellt idag..
Nu räcker det med två hingstar.
Släppte ihop honom o Santana direkt o de gick SÅÅÅÅ bra, de gick kloss intill hela dagen.

Nu är samtliga nattade för idag; lillen vågade inte in i stallet så han hoppade jämfota in efter Santana *skratt*

I morgon väntar en dressyrlektion för mig o Alco; ska bli riktigt roligt! Återkommer med det då:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0