Årets sämsta klippning

Började klippa Alco i förrigår; kör på samma klippning som året innan.. Säkert kort kan man väl säga då man inte behöver komma allt för nära hans ngt kvicka bakben;)

Hann klippa nästa ena sidan färdig då maskinen slutade klippa... Skruvade isär o gjorde rent ett par ggr men hjälpte inte..
Igår pillade Mattias med den; gick sedan o ta två tag o sedan gick de inte...
Idag testade jag o byta blad o då gick det så de var så enkelt som att de andra bladen måste slipas...
Men då jag inte kan lösa de här o nu så klippte ja med de andra bladet som inte tar lika nära så han ser rent ut sagt förjävlig ut just nu:S
Får väl va glad att det är tidigt på året och att jag lär hinna klippa en gång till i vinter iaf o förhoppningsvis få det snyggt då..
Tacksamt att där inte är ngn direkt tävling på ingång detta år!:) *pinsamt*

MEN på avstånd är han vrålsnygg (som vanligt) *ler stort*

Mattias har varit söt o tagit promenader med Santana någon dag nu i veckan o jag har klättrat, tränat bommar med honom övriga; nu får han röra sig varje dag..
Även Challe har gått nästa varje dag - dock spec hårt:)

I morgon väntar en LEDIG dag, o den ägnas som de flesta lediga åt hästisarna.
Ha en trevlig helg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0