Företag

Jag vill starta eget företag; vet dock inte vad huvudinriktningen skulle varit.. Men jag har mina ideér o tänker helt klart spåna vidare.

Har även en idé ang stuteri...
Ni har säkert redan räknat ut att jag kommer börja driva ett mini stuteri med fåtalet hästar sidan om jobb..
Aja, vi får se vad allt leder till helt enkelt..
Hade man kunnat försörja sig på sina hästar hade jag varit över glad.. Men då har jag valt helt fel inriktning av häst *skratt* så mitt jobb lär jag då alltid få behålla.

Alco o jag tog vårt första ordentliga dressyrpass i år ute på gräsbanan.
Han var väldigt mjuk o sammarbetsvillig men fick givetvis sina trista "utbrott"...

Efter att sedan ha varit en runda hos foderhandlaren spännade jag för Santana för vagn.
Har inte kört honom på ett par dagar så han var super pigg o gick o taktade. Riktigt roligt att han är så positiv till vagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0