It's my time, it's my life

I can do what I like.. -for the price of a smile!;)
Mattias är ÄNTLIGEN hemma efter 1 vecka hos sina föräldrar i Örebro<3 Känns som längre än så..

Känns som om man har många bollar i luften just nu, men det bekommer mig inte alls för det är mest positiva "bollar" o inte så många energitjuvar :)

Liz köpte ett ministo samma dag som jag var o kollade på Ida, så hon ska försöka sätta sig in i shettisvärlden.
Något hon tycker är vansinne som jag bara kan hålla med på är att det borde vara en självklar regel att våra små SKA vara vaccinerade när vi ställer ut dom.. Precis som i alla ridgrenar mm.

Idag skulle iaf vår veterinär komma ut o vaccinera 3 av mina (2 små o en stor).. Men han kom inte o svarade inte när mammsen ringde o jagade honom.
Tiden rann ut o hon skulle snart åka o jobba när han tillslut svarade; så han kommer visst i morgon ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0