Orkar inte längre

Orkar inte jobba som jag gör just nu; det tar knäcken på en. Är som högst ledig en dag i sträck.. Jobbar nu sammanlagt 8 helger i rad innan jag får vara fri en hel osv.. Sen efter de räknar jag med att jobba normalt antal helgen dvs 2 helger av 5..!
Fick ju inte ens sommarsemestern där jag önskade så får bita ihop nästan hela sommarn innan jag får semester; dvs v 33-35.

Hovis skulle komma idag; hade fått för mig att han skulle komma 17 så vi skyndade hem. Väl hemma insåg jag att det var ju inte förens kl 19.
Borstade de små o tog in Alco strax innan sju för o även göra han fin. Dock blev hovis sen, VÄLDIGT sen så jag fick ett infall o hoppade upp på Alco ute på gårdsplanen i bara grimma o grimstaft. Han var hur snäll som helst;)
Sen att jag varken hade hjälm eller skor på är en annan femma;P
Är faktiskt väldigt duktig med att ALLTID ha hjälm, så detta var bara en "dum" grej som inte räknas in *skratt*

Nåväl, hovis blev en timme sen så han är här nu. Jag kilade in för jag orkade inte stanna kvar med min bultande huvudvärk.
I morgon väntar vaccination för Alco, Doffe o Cezar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0