Öland

Åker till Öland i morgon bitti och stannar till söndag så tänkte passa på att uppdatera bloggen lite.
 
Först o främst jublar jag ut SEEEMESTER!!!;) Hade sista passet i dag;D Känns overkligt so far. Är mest trött o slö o längtar efter sängen :)
 
Haft ridlekis idag med, vilket gick strålande:) Tycker det är superskoj att intresset är så stort som det är(:
Tog sedan in Santana och körde ut en runda. Satt nästan o gapade så paff jag var, inte ett ljud sa han! Inte ett liiitet pip alls;) Kanske har han äntligen förstått skillnaden på jobb o nöje?;) Vanligtvis vrålar han när man passerar andra hästar men inte idag, han ägnade de knappt en blick. Men man ska inte ta ut segern i förskott..! Får testa några ggr till innan jag kan säga att han blivit "vuxen" ;)
 
Alco var totalt ointresserad av mig idag så jag lät honom faktiskt vila, de har han gjort sig förtjänt av. Bästa Louise passar honom i helgen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0