Borta bra men hemma bäst

Hämtat hem min fina prins från Helsingborg idag; det kändes så bra att få åka upp med transporten bakom för o hämta hem honom!(:
Sist jag åkte hem därifrån var ju efter att jag sagt hejdå till Challe; minnen har dykt upp o många ggr har jag fått en klump i magen men denna gången gick det väl o Alco är där han hör hemma nu; dvs i sin box<3

Lät honom komma ut 3 timmar idag; det stod att man ska trappa upp försiktigt med motion osv så på lördag börjar jag väl skritta igång honom på nytt :)
Han får leva på hö o betfor de 3 närmsta dagarna; o stackarn som hatar betfor *skratt*

Santana har fått vår känslor; o med på köpet kom ännu mer hingst!;P Visar han en bråkdel av de han visar här hemma på utställning i år så lär han inte få som kommentar att de vill se honom mer hingstig;D
Men snygg är han, de vill jag lova!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0